Friday, May 1, 2009

Ah~ Home Sweet Home~

Hehe... feeling so full nw... juz finished my dinner... i had curry prawns and squid... then wif a bowl of hot lotus-root + peanut soup... Yea... i gt home from kampar... i'm nw in ipoh... it feels good 2 be back... there is no other place than here, where a place i can truly call HOME...
well... thx 2 ah ming oni i gt home... he sent me home 2day... juz gt home at around 7.30 pm... we started our trip back 2 ipoh at 6.40 pm in our 63 at kampar... on the way back from kampar where we juz passed malim nawar, the sky got dark and windy... far a head we can c dark clouds and we noe it's raining heavily ahead... there came the rain pouring down heavily... ming started 2 drove slower... he said luckily he got enuff slip... we slept at around 7 or 8 am this morning...
well... yesterday, me, ming, evon, rachel, and cutie went to the waterfall in kampar at the evening... when we rached there, we saw alot of ppl... our spot where we owaz go were occupied... sienz... what 2 do? we were forced 2 walk up higher to a place we know where it wud have less ppl going there... we hiked up the steep path... and through the bushy path n a small river in the mountain... till we reach a dam... when we c it... we noe we are there... we quickly got ourselves into the water... phew... what a cool n refreshing moment it was at dat time... cuz the weather was very hot for a few days... beh tahan oh!! nvm bout dat... we were there till 7 sumthing... then we gt home, sending rachel n evon back 2 westlake... me n ming were very hungry... so we went 2 88 straight away wif our wet clothes on us... after dat meal we went home n rest... later dat nite, the 4 of us went 2 old town kampar for a game of snooker... lol... we spent around 2 hours on a single game... hahax... it was 1 sumthing when we finished our game n we left... then we decided 2 go 2 21st to have sum drink... we ordered 2 buckets of Tiger where evon oni had a glass of apple juice... she said dat she's nt feeling well wor... then we were joined by cutie... bt he din drink too... so, me, ming n rachel are the only ones drinking... we played big 2 again there... after we finished drinking, rachel said dat she was hungry so we went 2 ABC... we finally got home at around 5 sumthing in the morning... hahax... well, i cant sleep yet, so i watch sum movies b4 i can fall 2 sleep... woke up later at 2 sumthing... bt have 2 wait for ah ming 2 wake up then come back 2 ipoh... hmm... since nw in poh le... wanna go n rest le... bubye~

1 comments:

evon_mydiaries said...

Oi, who said im feeling not well? Just don't wanna drink only. XD you mabuk jorrr.. Ah neh also laugh at you..